Ulbjerg og Omegns Skytteforening klar til DM finalen

Så har vi lige været til landsdel finalen med en flot 1.plads det var tæt løb kun 3 point mellem første og tredje pladsen. 

Så næste weekend tager vi en tur til Vingsted med de dejlige børn for at skyde til skole DM i skydning.